Părerea ta conteză!

Ne bucurăm să vă avem printre pasagerii trenurilor noastre.
Noi ne propunem să furnizăm servicii a căror calitate să fie la nivelul așteptărilor pasagerilor noștri.
Vă vom fi recunoscători dacă veți accepta să ne acordați câteva minute pentru a ne comunica, prin acest chestionar cât de bine / mult am reușit și unde / când nu am reușit.
Evaluați nivelul satisfației prin alegerea variantei corespunzătoare. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.
Data călătoriei:*

» » » La casele de bilete ...

1. Disponibilitatea personalului:
2. Amabilitatea/politețea personalului:
3. Competența personalului:
4. Ținuta personalului:

» » » Condițiile în vagoanele clasă, dormit, cusetă, restaurant ...

1. Curățenia compartimentelor:
2. Curățenia / dotarea toaletelor:
3. Temperatura în compartimente:
4. Iluminatul în compartimente:

» » » În vagonul clasă ...

1. Politețea șefului de tren (controlorului):
2. Ținuta șefului de tren (controlorului):
3. Competența șefului de tren (controlorului):

» » » În vagonul restaurant ...

1. Calitatea preparatelor culinare:
2. Diversitatea produselor oferite:
3. Rapiditatea servirii:
4. Corectitudinea notei de plată:
5. Politețea / amabilitatea personalului:
6. Competența personalului:

» » » În vagonul de dormit / cușetă ...

1. Politețea / amabilitatea personalului:
2. Punctualitatea / competența personalului:
3. Asigurare servicii suplimentare (deșteptare etc.):

» » » Menționați numele / funcția angajatului care, prin atitudinea, comportamentul și acțiunea sa ...

» » » Ce așteptări / propuneri / reclamații aveți de la / pentru noi ...

» » » Doriți să vă abonați la newsletter-ul CFR Călători ...

ImgCaptcha